TRESemmé

Hej! Förlåt för en jätte dålig uppdatering idag, tur att Emma finns ;)  har bara varit hemma och pluggat idag när vi var lediga, riktigt skönt :) Åkte till Bergvik en snabbis med mamma, fick med mig lite smycken och Tresemme shampoo och conditioner hem. Enligt mig är det Tresemmé det bästa, det är inte dyrt, det räcker länge och det är super duper bra! Tycker verkligen att alla brudar borde ha det. Sen åkte jag på rugbyträning med Elin och Linnea, jag tränade inte eftersom jag är förkyld, men dom andra var awesome duktiga :) Ska hoppa in i duschen nu och ta mig något att äta.
Godnatt på er, puss j!

89kr per flaska


Kommentarer
Postat av: Frida

Kolla på min blogg om du är en av de tre finalisterna i "veckans blogg". Sen är det bara att rösta! :)

2011-01-18 @ 01:40:48
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0