Röda läppar och uggs




Vi börjar med dissen! Som går till killar med uggs. Uggs är ful/snygga tycker jag, man kan inte riktigt placera uggs i någon särskild kategori. På tjejer är det snyggt oftast, dom är så varma och mysiga känns som tofflor! Men killar, NEJ! Det är bara felfelfel. Nu låter jag säkert jätte anti och sur som om att killar och tjejer inte kan ha tex samma skor elr kläder, klart dom kan men inte uggs! Ni får en fet diss av mig boys.


DISS!




Hissen går till Make up stores läppstift! Super duper bra är dom, och färgerna är suveräna verkligen, köpte mig ett läppstift där förra veckan som jag blev jätte förälskad i! Deras China Red är så gudomlig för er som gillar röda läppar, de håller i en evighet och ger en jätte fin färg. Nästa gång du ska köpa läppstift så gå till Makeupstore med en gång. Ett litet tips till er som gillar röda läppar är att ta på lite concealer läpparna ;) 

Make Up Store - China red 170kr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0