Kanelbullar och linser!

Hejdär! Igår kom lilla Fannie till mig, vi bakade kanelbullar mums! Riktigt kul att träffa henne igen, länge sen nu ju stumpis. Aja, så jag åt kanelbullar till frukost imorse, det är nog det sämsta man kan göra haha ;) menmen, ovärd dag i skolan, första lektionen inställd, sen på matten behövde vi inte göra någonting, och sedan gick vi och målade lite på bilden, jag var hemma runt halv 2 när jag egentligen skulle varit hemma vid halv 6! Imorgon ska jag upp tidigt och träna med mamma, och sedan till skolan nån timme :) kanske ska träffa min saknade Madelaine också. Mycket som ska hinnas med! Just nu sitter jag faktiskt och kollar på linser, färgade linser, vill inte byta färg för jag gillar mina brownie ögon ;) Men jag vill ha sådana linser som gör att ögonen ser större ut, fastnade på dom här!

199kr på fargadelinser.com

Funderar starkt på att klicka hem dom! Mina älskade Reebok skor kom idag också, hihi! Nej nu ska jag ta mig en bulle och läsa några sidor i engelska boken. Jag bloggar mer imorgon 
Puss J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0