iusdbgoNÄDPMK

Blä vad irriterad, trött, sur, allmänt seg jag är! Tog mig över en timme att komma hem och vi hinner inte ens vara i skolan en timme förrän läxor och prov kommer, usch! Detta vädret gör inte precis saken bättre .. Och mitt humör just nu är inte kul kan jag säga, redan fått utbrott på mamma .. Kanske är det för att jag inte ätit nåt, men jag är verkligen inte hungrig, mår mer illa om jag äter. Åh jag behöver någon nu .. Ska plugga nu och sen drar jag iväg på rugby träning och får ut lite ilska så kommer det förhoppningsvis ett till lite gladare inlägg senare ikväll.
puss J!
( Emma om du ser det här så ska jag lägga in bilderna när jag kommer hem sen! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0