it's great to have a friend like you, a friend that pops my world.

Hej Anonym, det är Victoria på bilden :) eller ja, hon och jag! Det är även hon som är Håkan i stycket nedanför. Hon var verkligen min allra bästa vän ett tag på Sannerud .. Platina blont hår, stora olivgröna ögon och alla killars dröm. Inte nog med det så är hon född med en gitarr i handen och en röst som får vem som helst att smälta. Nu kanske ni undrar varför jag kallar henne för Håkan, jo Victorias största idol är Håkan Hellström, hon kan varenda litet ord ur alla låtar han gjort och gillar allt som har med Håkan att göra! Det var även hon som fick mig att börja lyssna på Lars Winnerbäck, Lasse Lindh och Timo. Så efter ett tag började hon kalla mig Lars, och jag henne för Håkan. Hon och jag var som ett, där hon var, där var jag. Har till och med skrivit en uppsats om henne, den enda uppsats i svenska som jag har fått mvg på faktiskt .. Hennes ord gjorde mig knäsvag, hon är en poet, hon kan jämföras med Håkan. Men saker förändrades, pojkar kom in i bilden och jag flyttade till Karlstad och hon till Arvika. Har inte träffat henne sen skolavslutningen i sommras. Ibland rinner en tår eller 2 av saknad för henne, min alldeles egna Håkan. Men en dag, då ska vi återförenas, jag hoppas bara det blir snart.

jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad fint skrivet!

2011-01-16 @ 17:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0