förkyld och Amelie

Japp, då är jag förskyld igen .. Sådär riktigt förkyld som jag var för en vecka sen. Aja, det ger mig i alla fall en anledning till att bara ligga under täcket och kolla på film:) ska faktiskt sätta på en utav mina favorit filmer, Le fabuleux destin d'Amélie poulain. Ujujuj vad jag älskar den filmen, har sett den minst 100 gånger och jag tröttnar aldrig, råder alla till att se den, plus att filmen utspelar sig på några av de platser jag älskar mest, blir ännu roligare att kolla när jag varit där som dom spelar in också! Det Café hon jobbar på har världens godaste Diabolo fraise! Här är trailern!


Har nyss gjort mig en super god chai som jag ska mysa med till filmen! Kommer lite senare med ett inlägg eller 2, ska nog ändå bara vara hemma. Bjuder på en snygg webcam bild som jag tog nyss!

Peace J







Kommentarer
Postat av: lijna

lägga till varandra på bloglovin?:)

2011-01-16 @ 12:30:12
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0