Filip och Fredrik!

Underbara pojkar det där! Missade ju tyvärr deras årskrönika igår när jag och mina 2 brudar kollade på cry baby. Så nu ska jag lägga mig och kolla på deras repris. Måste ju kolla på Håkan! Missade ni också det som jag igår så finns den att se på www.kanal5play.se ! Både jag och emma är sjuka idag .. Jag ligger med feber och halsont och Emma med huvudvärk usch! Imorgon tänkte vi fixa lite nya bilder till headern, om vi båda orkar! Ska nog ta mig en kall dusch och göra iordning en stor kopp med chai latte innan jag sätter på Filip och Fredrik, älskar att kunna göra chailatte hemma, istället för att ta sig in till waynes varje gång man blir sugen. Lätt är det också, men första gången jag gjorde det blev det katastrof .. haha! 
puss J!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0