Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Hej! Sitter i mitt rum och tycker synd om mina grannar som får höra min vackra röst när jag sitter och sjunger till Lars Winnerbäcks låtar :) Har funnit honom igen, gud vad bra han är! Det är Lars och Håkan som spelas ur högtalarna ikväll, ska bara vara hemma och kanske kolla på någon film. Deras texter är underbara. Dom är inte bara artister, de är konstnärer, poeter, deras ord är så stora, mäktiga! Älskar dom, glömmer aldrig när jag stog längst fram på Lars konserten med Håkan i min hand, när vi stod där och sjöng med honom, vilken känsla. Ska återgå till Lars nu, vi ses senare. Bjuder på en bild på mig och min älskade Håkan, lägger också in en utav mina favorit låtar med Lars.
Puss J



Kommentarer
Postat av: anonym

vilka är det på bilden?

2011-01-14 @ 19:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0