"Den naturliga looken är överskattad, alla ser ändå att du är sminkad. Då kan du lika gärna sminka dig fullt ut!"

Godmorgon kära vänner! Fast ah, det är väl snart lunch nu .. Vet inte riktigt hur jag kan sova såhär länge :o Igår var det bra faktiskt, dock var det bara jag och Marina där, men det var roligt ändå! Tog några bilder som kommer upp lite senare. Tänkte att jag skulle ta mig en dusch och fixa hårinpackning och ansiktsmask! Annars vet jag inte riktigt vad det blir idag, är lite sugen på en hemmakväll såhär innan skolan, men ändå vill jag bara ut och festa. Kanske drar ut om det finns nåt värt att gå på :) vi hörs lite senare, då kommer del 2 av mitt 2010!
peace J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0